tjena!!

hej vi heter mickis och emblis och vi bloggar om bakning och våra liv i allmänhet.

Emblisen: jag är en pigg flicka på 12 höstar och jag gillar: att baka, att rita, att pyssla, att vara ute, att vara med kompisar, att träna min kanin Backy, att andas, att blinka och allt annat nödvändigt för att inte dö!

Mickisen: Hej!!!! jag är 12 år och skrattar konsigt och roligt ofta!!! jag älskar att: rida, pyssla, göra as konstiga miner som vi har lagt ut på bloggen vi kommer att lägga ut recept och bilderoch massa andra saker PS är häst galen jag galloperar och rider dressyr träningar och ska skaffa en egen häst ;P PUSS OCH KRAM!!!!

Emblis,Mickis!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0