bada!!

nu ska jag bada, men försst min lyckokaka!! jag var i liljeholmen idag och köpta b.l.a 2 lyckokakor. this is the first! ;)


aaahhhh, coolt! det stod: all the answers you need are right there in front of you!  coolt va!?

I liljeholmen finns det en asiatisk shop, det var där jag köpte dem.en lyckokaka kostar 3 kr så jag köpte 2 ;) jag köpte också typ en burk inlagda palmfrön för 22 kr och en box onigiri. dom var gröna med nåt brunt i, dom kostade typ 30 kr och man fick 6 onigiris. jag har aldrig ätigt onigiri förr så det blir nog gött!!

bilder kommer senare!! jag har köpt mer och ni får se bilder sen!! ;)

Byee mina fans ;)!!

//Emblis

Kommentarer
Postat av: Linda Rönnholm

Hur smakade de dära onigiris då?

2012-03-13 @ 17:52:26
Postat av: Emblis

det var nog int onigiri, jag tror att det är två helt olika saker! det jag åt hette tydligen "mochi"



Det utanpå(som var grönt)smakade sisådär och var liksom slajmigt!! men det innuti var super!! ;) enligt mig, dom hade en väldigt speciell smak...

2012-03-13 @ 19:16:23
URL: http://doughme.blogg.se/
Postat av: Emblis

det var förresten inte onigiri! tydligen hette de mochi!!



Det utanpå(det var grönt XD)smakade sisådär men det innuti var super!! ;) enligt mig. dom hade en väldigt speciell smak!!

2012-03-13 @ 19:19:22
URL: http://doughme.blogg.se/
Postat av: Emblis

det hette tydligen inte onigiri, dom hette mochi!! hehe



Det utanpå(som förresten var grönt)smakade sisådär och var slajmigt men det innuti var super!! enligt mig ;)



dom hade en väldigt speciell smak!

2012-03-13 @ 19:21:17
URL: http://doughme.blogg.se/
Postat av: Emblis

det hette tydligen inte onigiri, dom hette mochi!! hehe



Det utanpå(som förresten var grönt)smakade sisådär och var slajmigt men det innuti var super!! enligt mig ;)



dom hade en väldigt speciell smak!

2012-03-13 @ 19:21:17
URL: http://doughme.blogg.se/
Postat av: Emblis

OH NO!!! datorn laggade, så det blev lite för många kommentarer!!

2012-03-13 @ 19:22:30
Postat av: Linda

Du fick verkligen fram din poäng iaf =)

2012-03-22 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0