Blandade Bilder

några blandade bilder ifrån våra liv, även lite teckningar och sånt!! kommentera gärna vad ni tycker om allt!!


Ffnk ku dv<----- en fin "tavla" ifrån Kina, det är en häst om ni undrar...

<-------- också från Kina, min moster var där och köpte då saker till oss!!
<--- hehe, mina vackra ägg från i morse. jag ritede roliga nsikten på dom och om man kollar riktigt noggrant ser man faktiskt att han med glasögon har finnar! xD


<--- han med glasögon, utan panna. man ser hjärnan!!

<--- här har mickis ritat ansikten, min favvo är han där----->min snygga råtta ;)här bakade jag och mamsen nåt sött skum, som det innuti mumsmums!!  super SÖTT och super GOTT!!! P:

Kommentarer
Postat av: Petra

Mumma, dom kommer göra succé i HuddingeC på lördag!

2012-03-22 @ 13:20:28
Postat av: Kira

älskar äggen!!! :) ser så gott ut me skummet!! dreglar snygga teckningar!!! ;)

2012-03-23 @ 16:15:02
Postat av: emblis

thank you!! ;)

2012-03-24 @ 18:05:15
URL: http://doughme.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0