shopping i Liljeholmen! ;)

sorry att det tog sån tid att lägga upp bilderna men jag hade det lite problematiskt me bilderna! ;) hoppas det är OK.

jag köpte b.l.a en jacka: jag tror det var på HM, hehe för 300 kr. ;)

ett par skor: Shopfalska converse med rosa skosnören. kalla mig inte för emo nu bara, för det är jag absolut inte...


Asiatiska grejor:Shop på Thailaan(or something), den ligger på nedersta våningen. du kan inte missa den! allt är billigt och hon som står i kassan tipsar en om vad som är gott och inte!!! det uppskattar jag! jag har redan berättat vad jag köpte och hur mkt det kostade.


här är min lyckokaka!! ;)) Kaka den var faktiskt riktigt god!! mmm...

bye!! // Emblis

Kommentarer
Postat av: Marianne

Spar en lyckokaka till mig.Tack!

2012-03-15 @ 11:59:26
Postat av: emblis

NEVER!!! HAHAHAHA, men du kan ju köpa en åt dig själv!!

2012-03-16 @ 16:23:30
URL: http://doughme.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0